Klanttevredenheidsonderzoek Schulddienstverlening van start

De RSD wil graag weten hoe tevreden haar inwoners zijn over de hulp bij schulden die ze vanuit de RSD krijgen. Daarom voeren we een klanttevredenheidsonderzoek uit. Zit u in een traject waarin u hulp bij uw schulden krijgt? Of heeft u de afgelopen periode in zo’n traject gezeten? Dan kan het zijn dat u binnenkort een vragenlijst ontvangt. Het onderzoek wordt uitgevoerd door BMC, in opdracht van de RSD. 

Goed om te weten

Uw gegevens blijven anoniem. Dat betekent dat de RSD niet kan zien wat u heeft geantwoord op een vraag. Dit kunnen wij wel zien bij de open vragen, dat zijn vragen waarin om een uitgebreid antwoord wordt gevraagd. Maar wij zien dan niet wie het antwoord heeft gegeven.
Het wel of niet invullen van de vragenlijst heeft geen gevolgen voor de hulp die u krijgt of heeft gekregen.

Vragen?

Dan kunt u op werkdagen tussen 10.00 – 15.00 uur bellen met BMC op telefoonnummer 070 – 310 38 50. BMC is het bureau dat het onderzoek uitvoert.